Millemini
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Forsendelse og retur

 

Slik sender vi våre pakker

Vi sender normalt alle varer dagen etter bestilling. I perioder med spesielt stor pågang og da spesielt varer som skal personaliseres så kan det ta noe lenger tid. I alle tilfeller skal vi ha sendt varen fra oss innen 3 virkedager fra bestilling. Dersom det oppstår forsinkelser utover dette, vil vi ta kontakt med deg.

Alle varer som er tilgjengelig for salg i vår nettbutikk, er på lager hos oss. Det kan likevel forekomme feil i varelagerstatus, eller du kan bestille samtidig som en annen kunde, men den andre kunden er marginalt raskere enn deg med å fullføre sin ordre. Dersom dere begge kjøpte siste eksemplaret, vil dessverre en av dere trekke det korteste strået. I slike tilfeller gjelder "førstemann til mølla" prinsippet.

I situasjoner hvor vi av de nevnte eller andre årsaker ikke er i stand til å levere deg varen du har bestilt, vil vi ta kontakt med deg/informere deg om feilen.

 

1. Pakke i postkassen

Pakken får et unikt sendingsnummer, og leveres rett i din postkasse, hvis det er plass til den der. Hvis pakken er for stor for postkassen, får du en hentemelding fra Posten. NB: Husk å sjekke at du oppgir riktig mobiltelefonnr og e-postadresse, slik at beskjeden kommer frem til deg. Pakken er delvis sporbar, slik at det vil være sporbart når pakken er sendt fra oss, og når den er levert i din postkasse.

 

Hvis du ikke henter pakken din/eller ved feil i adresse el.l

Hvis du ikke henter pakken din, og denne sendes tilbake til oss, eller dersom adressen du har opplyst inneholder feil, som gjør at vi får pakken i retur, belaster vi deg for våre faktiske kostnader knyttet til dette. Vi vil ta kontakt med deg og høre om du ønsker pakken tilsendt på nytt. Fraktkostnaden for annen gangs sending blir i slike tilfeller belastet deg.

 

Informasjon om retur - Det er lov å angre seg

Du kan returnerere varer innen 14 dager etter mottak.

Du er selv ansvarlig for at varene er forsvarlig pakket inn, slik at de ikke tar skade under transporten. Hvis du sender uten sporing, er det også du som er ansvarlig for pakken, hvis den blir borte underveis, og returen ikke kommer frem til oss. Vi anbefaler derfor at du sender returen din med sporing, slik at du ikke lider et tap, dersom pakken forsvinner.

Varene du returnerer må være ubrukt.

For å returnere varen så send oss en mail på info@millemini.no og vi vil sende deg en pakkelapp på epost som du skriver ut med en vanlig printer og klistrer på pakken du skal returnere.

Du vil få beskjed fra oss når returen din er ferdigbehandlet. Hvis returen ikke godkjennes fordi varen er brukt, har lukt eller flekk eller av andre grunner ikke kan selges videre av oss, vil vi ta kontakt med deg. Dersom returen godkjennes vil du få pengene tilbake, evt blir fakturaen slettet/redusert dersom du har valgt fakturabetaling.

 

Hvem dekker returfrakten?

Hvis du ønsker å returnerer varen fordi vi har sendt feil vare, eller fordi varen har en mangel, må du alltid ta kontakt med oss på forhånd. I slike tilfeller gjør vi en konkret avtale med deg angående sending av nye varer/refusjon osv. Dersom vi ber om varen i retur, dekkes returfrakten av oss.

Hvis du gjør bruk av angreretten (dvs du returnerer en vare av annen grunn enn feil fra vår side/mangel ved varen), dekkes returfrakten av deg. Det er en returkostnad på 59kr.

 

Behandlingstid for returer

Vi behandler returer fortløpende, men det kan i pressperioder blir noen dagers behandlingstid. Du må også huske å beregne tid til postgang. Hvis du synes at det drøyer, ber vi deg om å ta kontakt med oss.

 

Unntak personaliserte varer

Varer som er personaliserte er det ikke retur på. Unntaket er hvis det er feil eller mangler på varen. Hvis dette er tilfellet så send oss en mail på info@millemini.no så erstatter vi varen.

Trykk ENTER for å søke